Ha a közeli terveink között szerepel, hogy egy digitális ügynökség csapatát kérjük fel online marketingünk menedzselésére, nem árt, hogyha a szerződés megkötése előtt jó alaposan feltérképezzük a jövendőbeli partnerünket. Nem bizalmatlanságból, hanem pusztán azért, mert mégiscsak ez a cég lesz az, aki akár napi szinten is bele lát majd a működésünkbe, eredményeinkbe. Számos olyan bizalmas adat és információ birtokába kerülhetnek, amelyeket nem lenne jó, ha illetéktelen kezekbe, ne adj isten a fő konkurenciánk kezére jutnának. Ezért a digitális reklámügynökség szerződéseiben külön pont részletezi a titoktartást, ennek feltételeit és a titoktartás megszegése esetén életbe lépő, sok esetben igen súlyos szankciókat is. Node, ne fessük az ördögöt a falra, kezdeti lépésként elegendő, ha a digitális reklámügynökség honlapján megnézzük, hogy kik a munkatársak, akik az ügynökség csapatában dolgoznak. A legtöbb ilyen cégnél minden kollégáról található egy kép, a neve, beosztása és egy rövid bemutatkozó leírás is. Ezek az információk máris sokat elárulnak a cégről. Amit még ajánlatos megnéznünk, az a digitális ügynökség által elért díjak és elismerések, valamint ha közzétettek oldalukon publikus esettanulmányokat, azokat is nézzük át, mert kirajzolódik belőlük, hogy milyen értékek mentén dolgoznak és milyen eredményeket tudnak elérni munkájukkal.