Sok cég ott követi el a legnagyobb hibát a reklámügynökség munkatársai szerint, hogy folyton csak az új megrendelőket, új vásárlókat hajtja. Ha vállalkozásunk van, mi is lehet beleestünk abba a hibába, hogy az értékesítésünk fókuszában az új ügyfelek felkutatása és megszerzése állt. Kevesen gondolkodnak erről is tudatosan. A reklámügynökségek Budapesten szerint fontos, hogy a régi, már meglévő vevőinkkel is legalább annyira törődjünk és foglalkozzunk, mint az új vásárlók felkutatásával. Hogy miért? Ennek talán az egyik legegyszerűbb oka, hogy ők már nem úgynevezett hideg vevők. Nem csak érdeklődők, akiket meg kell győznünk arról, hogy a termékünk, vagy szolgáltatásunk jó. Ők már végig mentek ezen a folyamaton és vélhetőleg elégedetten távoztak. Tehát sokkal kevesebb költéssel rávehetők az újra vásárlásra, ami lehet akár egy kiegészítő termék, vagy szolgáltatás esetében mondjuk részvétel a soron következő előadásunkon. A reklámügynökség az adatbázis megfelelő építésében és kezelésében is segítségünkre lehet. Nem hiába hangoztatják a reklámügynökségek Budapesten, hogy egy vállalkozás életében talán a legfontosabb érték a meglévő vásárlói, partneri adatbázisa. Ha ez rendben van tartva és folyamatosan frissítik, akkor remek alapot tud nyújtani bevételeink folyamatos növeléséhez.